2-й рік

П'ятнадцятий місяць життя ― це період, коли пізнавальна активність малюка не дає ані хвилини спокою його батькам. Карапузові все цікаво й усе приваблює його. Його дослідницькі навички вдосконалюються не по днях, а по годинах. Це відмінний привід показати дитині чудовий світ, повний неймовірних відкриттів.
На другому році життя дитина дорослішає й розвивається з дивовижною швидкістю. Хоча динаміка вже не така помітна, як у віці немовляти, період тривалістю в місяць ― це великий відрізок часу, за який багато чого встигає змінитися як у зовнішній поведінці дитини, так і в її емоційному стані.
Малюк відсвяткував свій перший день народження, і багато що змінилося в його житті й житті батьків. Емоційне спілкування з дорослими перестає бути провідною діяльністю, хоча й залишається важливою частиною життя дитини. На передній план виходить предметно-маніпулятивна діяльність. Чи означає це, що прийшла пора переглянути й оновити іграшковий запас, чи старі іграшки, як старі друзі, залишаються з маленьким господарем, продовжуючи служити пліч-о-пліч з новими? Про це та інше ― на нашій сторінці, присвяченій іграшкам для дітвори від одного до півтора років.
Продовжимо розповідати про соціально-емоційний розвиток дітей до 3 років. У цій статті розповімо про період 12-14 місяців.
Розвиток малюків другого року життя нерозривно пов'язане з вивченням навколишнього світу. Як виглядають предмети, які вони на дотик, як пахнуть? Що буде, якщо покласти один на інший? Подібні речі надзвичайно займають маленьких дослідників. Це відмінний привід для дорослих стати справжньою командою з малюком, щоб разом зробити мільйон неймовірних відкриттів. Чи готові? Тоді вперед, до нових ігор і захопливих ідей!
Карапуз переступив рубіж першого року життя - тепер він уже не немовля. Що це означає для батьків? Це означає, що прийшла пора оновити наявний асортимент ігор та іграшок і доглянути нові ідеї для розвитку підрослого малюка.