Розвиток дитини: 2-й місяць, 1-й тиждень

Розвиток дитини у другий місяць, перший тиждень

Вчимось тримати голівку

Маля одномісячного віку робить великі успіхи в плані фізичного розвитку. Його рухи стали м'якшими, помітний очевидний прогрес у розвитку координації. Маленький спортсмен вже здатний піднімати голівку, лежачи на животі, й може утримувати її в такому положенні до 40 секунд.

Найпростіша вправа для зміцнення м'язів шиї – показувати брязкальце дитині, коли вона лежить на животику. Іграшку слід віддалити від очей маляти на 30-40 см й повільно її підіймати та опускати. Малюк буде пильно стежити за рухомим предметом, утримуючи головку.

Починаємо урок!

Крихітці вже виповнився місяць? Саме час приділити увагу розвивальним заняттям. В цей період триває активне формування бінокулярного зору (вміння фокусувати погляд на предметі) – відмінна можливість поєднати зорові вправи з розвитком пізнавальної активності малюка.

Вправи для зору

Отже, розвиваємо зір: враховуючи, що найкраще діти цього віку сприймають контрастні кольори, доречним навчальним матеріалом стануть звичайні чорно-білі зображення знайомих предметів. Такі малюнки можна виготовити власноруч, а можна купити у вигляді карток (чорно-білі картки Домана), кубиків чи книжечки.

Чорно-біла картки Домана
Чорно-біла картка Домана

Картку показують дитинці, а коли та сфокусує погляд на зображенні, починають повільно переміщувати предмет. Спочатку картку рухають з боку в бік на відстані 30-40 см від дитини, далі – хаотично, то наближаючись на 10-15 см, то знову віддаляючись.

Не перестарайтесь під час занять з малюком! Дитині цього віку складно зосереджуватись на будь-чому понад 30 секунд. Найкращий спосіб досягти гарних результатів - приділяти іграм та заняттям декілька хвилин, повторюючи їх якомога частіше.

Вправи для розвитку слуху

Для розвитку слухової активності крихітки вам знадобиться брязкальце чи будь-яка іграшка, здатна видавати голосні звуки. Протягом 10-15 секунд шумимо іграшкою поза полем зору дитини на відстані півметра. Уважно спостерігаємо за малим учнем: перші 5-10 секунд він прислухатиметься, а потім почне старанно шукати джерело шуму, повертаючи голівку.

Такою ж буде реакція на голос «невидимого» дорослого, котрий розмовляє з дитиною.